nurul's FotoPage

By: kasih klasik

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 14-Jul-2009 08:47 Email | Share | Bookmark
::Genting Highlands::

 
 
 
Minggu lepas kami sekeluarga jalan2 naik Genting...
last aku pegi mase kami berdua belum berkahwin..
kira2 dah 2 tahun lepas..
memang dah lame plan nak g genting..nak bawak Aleesya..
tapi tak jugak sampai..ade je halnyer...kebetulan minggu tu ej takde job...
so dapat le rileks sikit...tu yang sampai ke Genting..
tak tido kat ctu pun...pegi tengahari..malam tu baliklah...
bukannyer jauh pun...


sampai je terus g makan McD dulu...lapo...


aleesya dah menunjukkan kegembiraannyer.....


budak kecik ni geram sebab tak dapat naik kete yang comel tu....
sabar yer sayang..kalo sayang dah umur 3 tahun ke bolehlah sayang naik...


tgk aleesya tu..ape lah yang dia duk tengok tu...
sile perhatikan dagu dia yang comel tu..geram je tgk....


rupenyer si kecik tu duk perhatikan abang encem ni....hehehe
mase ni kami naik sampan yang dikayuh oleh abang yang tak bergerak2 ni..


sonok tul anak mama ni...


mase ni kami naik swan yang ade lampu banyak2 tu....
kitorang tak amik pakej indoor pun...bayar satu2 je...
susah de anak ni..cehhh....ke mak dia yang gayat....hehehehe...


aleesya dgn papa....


si kecik ni mmg nampak puas hati sgt bile dibawak berjalan....


lenguh gak aku asik dukung si kecik ni...
nak bawak stroller cam payah je nak lalu kat ramai org...
lagipun si kecik ni dah pandai berjalan..
maunyer dia nak duduk....


suke aleesya kalo disuruh berjalan..rase bebas....


terliuk lentuk...


kita ukur ketinggian sayang dulu yer....


tgk anak aku..punyerlah beriyer tgk ke atas...


ni pose macam dah tak larat nak dukung....hahahaha....


anak aku ni kalo dah penat pandai cari port sendiri nak duduk....


time ni dah rase sejuk...sebab dah petang....
sian aleesya....kesejukan..


bestnyerrr sejukkk....


gamba ni paling aku suke...si kecik tu sengih macam org beso....hehehe


papa dan anak daranyerrr...


aleesya ni suke betul kalo nampak bayang2 sdr...reflection....



siannyer anak mama ni....perhati dari jauh....




bila dah pandai berjalan..macam2 aksi dia buat...
alhamdulillah, sepanjang kami jalan2 kat ctu aleesya tak wat perangai..
agaknyer dia pun sonok dapat jalan2....


aleesya kena marah dengan papa...


papa aleesya yang tersayang.....


mase ni dah nak balik...
dalam pukul 7 lebih tu kami pun turun..
mak dan bapak dia ni dah penat sgt...

tulah aleesya bila dah pandai berjalan..
mak dia ni lah duk kene ikut dia dari belakang...
kalo kita dukung melalak nak turun...

ok lah nanti kita sambung citer lain lak....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net